Riva upp gamla sår


Ringde just en tjej från Com-hem och ville prata om våra extra kanaler på tv:n. Jätte trevlig var hon. Och vi har verkligen blivit grundlurade av Com-hem på dom här åtta extra kanalerna så när hon började fråga vad vi tycke så rev hon verkligen upp ett gammalt sår. Jag blir så arg när jag tänker på hur dom kan lura folk. När dom ringde första gången för att sälja kanalerna var jag verkligen huuur negativ som helst. Tar aldrig några erbjudanden över telefon. Tillslut blev det så efter ett långt och grundligt samtal. Men shit så lurad man kan bli...

1) Var inte alls de kanaler de lovat
2) Priset blev verkligen annat. Lovade gratis...
3) När jag ringer och ska säga upp det är det TOLV månaders uppsägningstid. Anledningen till att jag tog det var att jag skulle få säga upp det när jag ville....!!!!

Men tjejen i telefonen var så himla trevlig och förstod oss verkligen även om hon inte kunde göra något åt saken. Fan, nästan så att läppen började darra.

Nu: ARG!

Kommentarer
Postat av: kristin - En norrländsk brandman

Pirat, vad roligt. Du var säkert hur fin som helst!
Kram!

2008-05-08 @ 18:41:34
URL: http://kickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0