Pulverhuvud


Yey... smart Kakan. Klockan på sex. Smyglurar ett tag innan jag går upp. Ställde klockan så tidigt för jag behöver plugga på några räkneuppgifter. Men har jag den boken?! Nej! Den har ju Elli. Mongo.

Men då är det väl bara att börja dagen. Jag har fått en röd näsa efter solen igår. Det känns ju perfekt... kan jag matcha den med finnen på hakan. Jippi.

Hur länge tror ni sovkorven sover? Vi har iallafall sagt att vi ska ta ett träningspass på morgonen. Han får sova till 8.30 tycker jag.

Men det är ju inte så att jag inte har annat att göra så det är bara att sätta sig ner med det. Koka kaffe. Köpte hamburgerkött igår... så det blir en hårding med det och pepparrot. Mums.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0