Pistolskott i pannan

Seeeegt.... Har man inte läst mycket innan tentan känns det omöjligt att läsa in det på slutet för då är man så stressad så man vet inte vad man ska koncentrera sig på. Inte blir det bättre heller, tycker ju att det borde kännas mer okej att skriva tenta nu efter att ha gjort det x antal gånger men det känns aldrig bra. Bara jätte mega klump... Har liksom redan haft min kvot av omtentor känner jag. Och ja... jag kommer fortsätta tjata om denna tenta tills jag har skrivit den.

Pratade nyss med Elli och hon är på väg hit. Bra... kaffe och förhöra varandra kanske?

Glömde en viktig detalj i förra inlägget... Inte nog med att jag var mega sen och tokstressad. Kommer i tid till skolan... ca 7.50 (tog bussen) Tomt i klassrummet förutom vännerna. Hum, hum... varför? Internet... jaha, grattis. Börjar 8.30. Pistolskott i pannan.



Emelie får den här tårtan idag för hon fyller år. Hipp, hipp hurra.




image54


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så jätte mycket för den fina tårtan! Kakan jag bokar in dig som köksansvarig på mitt bröllop.... återkommer om datum vid ett annat tillfälle ;)

2008-05-27 @ 23:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0