i-landsproblem



Okej, ger mig. Tömma  frysen kanske inte hamnar under det viktigaste problemet. Är tömma en stor, välfylld frys vad man kallar ett i-landsproblem?

Emelie: sylta är inte min grej. Det vill bara mögla. Däremot såg jag att Leila (oväntat) har gjort en rulltårta med hjortron i som ser fantastisk ut och ett matbröd med lingon i.
Vad tyckte ni om Leila bakar ikväll? Ge mig bröllopstårtan!!!

Nu har Bella och jag luftat oss och sett såpor på tv samt stoppat i oss vindruvor och salta pumpafrön. Dom salta pumpafröna är verkligen något man kan bli besatt av.

Dags att stutsa i säng. Föreläsning imorgon 8.30.
Malin: ska försöka hinna med och skriva ned receptet på potatissalladen imorgon

image57

Sommar-Bosse på Broberg ute på span efter vackra damer

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är på ett rulltårtebak.. och brödbak.. kanske man får kaffe å rulle på ballen då? ;)haha

Såg Laila men jag höll på å bryta ihop, tårtan såg grymt god ut... GE
MIG!!

2008-05-08 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0