Humörsvängningar


Fredag. Alltid en bra dag. Vaknade upp och såg att solen äntligen sken även i Umeå, att det dessutom är varmt ute gjorde ju inte saken sämre. Himlans glad man blir av fint väder och värme.

Jätte intressant föreläsning på förmiddagen av en hudläkare här i Umeå som beskrev problemet med dålig inomhusmiljö och hälsorisker. Efter det blev det mer plugg i skolan.

Toppen väder på vägen hem. Ringde och grattade Elin. Önskar jag kunde vara hemma och fira med er!! Hemma byter jag om för att få sol på mig ute på balkongen. Läste ut min bok: Skam skriven av Karin Alvtegen. Blandade känslor inför den. Hann dock kanske bara sitta ute i ca 40 min innan himlen får för sig att bli jätte grå. Suck. Plötsligt känns allt tråkigt. Att det är fredag känns inte lika roligt.

Ska ta och släpa mig till USM nu för att se om humöret återvänder.

image65

Fika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0