Hög på kaffe...


100 koppar senare. Har inte kunnat uppdatera bloggen tidigare för jag har ett för intressant liv.

Redovisningen idag gick bra... arbetet fick bra betyg av läraren. Bara småjox som måste ändras. Mycket nöjd!

Sedan skulle det bli det vanliga plugget på mb men det var för fint väder. Jag och Elli skulle bara ta EN kopp kaffe i solen. Blev kvar några timmar + x antal kaffekoppar slank ner.

Stekaren och Emelie luncha på Rost (avis)... mötte upp dom där vid halv tre. Sprang lite ärenden och avslutade i bio-parken med en stor latte och en stor mjukglass med tuttifrutti-strössel. MUMS! Sedan iväg till ica för att handla meny till imorgon. 16.30 mötte jag upp Ida för en fika... igen. Drog till playan vid kajen och hade premiär där. Ge mig parasollen! Tyvärr iskallt + iskallt kaffe.

Hemma igen... helt kaffehög men glad på livet. Nu ska jag slöjda ihop en meny till kvällen och förbereda maten till imorgon. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0