Hjärtklappningar och dödsångest



JAG LEVER!!

Men shit... det gick fort! Och jag klämde mig fast i Martin så han ska vara glad om inte hans revben lyser blåa imorgon. Också är det ju det där med att svänga... inte min grej. Känns ju som att man ska ramla av när man svänger med!
Kan inte säga att jag njöt, istället tänkte jag på hur nära döden är en. Ramla = död. Ingen mer motorcykel för Kakan. När Martin frågade om vi skulle ut till Holmsund skrek jag NEEEJ i ren dödspanik! Hem...

Sedan tjuvade jag pluggtid. Martin, Emelie och jag gick och plockade sallad på buffé. Riktigt bra buffé dessutom! Svårt att inte ta ca 5 kg.. också en salig blandning av allt. Efter det gick vi och satte oss i bioparken och mös. Sol och mycket folk. Synd  att man aldrig kan sitta bekvämt på en filt. Men nu har jag laddad inför fredag! Efter det blev det termos-kaffe och negerboll. Mums.

Nu  är man hemma igen. Ska ta och plugga och sedan scrap-booka. Fick en bröllopsbilaga av Emelie. Kanske kan klippa ut något där, länge sedan boken fick något i sig. Alla tidningar är ju sjukt dyra.

image140image141image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0