Helg planer...



När man har massor att göra och känner sig stressad behöver man något att se fram mot. Och denna helg är det vekligen fullt upp. På fredag tex ska vi på brännboll. Det betyder picknick vilket är en favorit. Blir nog att vi är ute hela dagen/kvällen. Sett en rosa picknickkorg på Lagerhouse som jag tror jag måste inhandla. Men sedan till det viktigaste.. vad ska man fylla i den?

Tror jag ska satsa på en hummus-smörgås. Köpta något gott bröd och fylla den med en kryddstark hummus och en massa grönt. Men på kvällen då? Grilla? kylskåp... hm, hm. Känner frågetecknen. Något som har något kvällsförslag. Lite för långt för att dra hem och grilla.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa. Boken skulle ha varit tillbaka igår. Hoppsan....


En sådan skulle jag vilja ha i födelsedgaspresent...



Fylla korgen med en massa fint och färgglatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0