God morgon


Vaknade smygande av att jag hade världens huvudvärk. Tror jag sov lite tung och länge men så fort jag kom på benen och började pyssla så släppte den.

Frukosten är intagen. Två kokta ägg, fullkornssmörgås med ruccola och prästost också lyxade jag till och gjorde en latte på ekologiskt kaffe, ekologisk lättmjölk och den nya ekologiska vanlijpulvret. Super gott!! Blev så fint med vanlijprickarna i kaffet.

Idag skiner solen. Weei. Hoppas det blir vamt. Ska förbi Emelie snart och hämta upp henne. Sedan ska vi upp till IKSU och möte upp resten. Vi ska nämligen gå och se en fitness tävling och heja på Ida!

Om det är fint väder efter det skulle jag vilja hyra en picknickkorg på Café station och sitta i parken och mysa. På?


image70

Gullkorven myser i solen men vill ändå ha det svalt så då la han sig under huset. Smart kisse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0