God morgon



Sovit oroligt... kan det vara för tentaångesten? Jajjemensan. Kan även vara så att vårt projektarbete ska in på fredag och den enskilda uppgiften som jag fortfarande känner mig osäker på. Dumt då vi får rätta upp den men ändå.

Pallade inte hela schlagern igår. Är ju så sjukt mycket skit med. Också måste jag hinna läsa ut Känn pulsen slå. Fick bara ha den på snabblån vilket betyder att den ska tillbaka redan den 26 vilket är en omöjlighet.. får dra över några dagar.

Nu ska jag lägga smink-kakan och sätta på kaffe och ägg. Duka fram en frukost och väcka sovkorven.

image99

Sommar, jag och mamman sitter och filosoferar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman! Jag e ingen sovkorv...=) pusss

2008-05-21 @ 18:47:48
Postat av: Anonym

Du är en sovkorv OCH en skitkorv.

/mr jones

2008-05-21 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0