Full fart


Kom hem från skolan för cirka 1 timme sedan. Fixat lite här hemma.. blir lätt att man inte bryr sig lika mycket när man är själv men nu blir det andra bullar!
Middagen bestod av salladen från igår och så även lunchlådan.

Har varit i skolan hela dagen. Fortsättning på smittsamma infektionssjukdomar... väldigt intressant och hög nivå på undervisningen. Märks vilken skillnad det är på lärare och på olika kurser.
På eftermiddagen har Elli och jag suttit och pluggat på Uni. Känns att det börjar närma sig tenta... bara två föreläsningar kvar!

Nu ska jag dra fram dammsugaren. Bosse kommer kasta sura blickar på mig och gå och sura på sängen. Sedan ska jag iväg till gymet och köra kondition.

Bestämt mig för att köra en gammal favorit imorgon... världens bästa lasagne. Lägger ut receptet efter gymet.

Pasta - lasagne with sweet potato and bean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0