Ett nej är inte ett nej jämt


Om man säger nej för många gånger kan det bli så att folk inte frågar en mer. Jag hoppas jag inte säger nej för ofta, jag tror inte det. Nej, inte grotta ner mig mer i det.

Pratade nyss med mamman. Dom ska ha vinprovning imorgon och buffé efter det. Det är sånna här gånger man skulle bo närmare Söderhamn. Jag vill ju också vara med. Inget spec inplanerat ens i helgen... kanske sätta igång med baket tills kalaset för Bella och Martin.


image64

Denna tårta gjorde vi i höstast... mycket god!!

Kommentarer
Postat av: Andersson Junior

Verkar blogga lite ser jag

2008-05-08 @ 22:24:35
Postat av: Sabina

Men åh, vilket god tååårta! ;)

2008-05-09 @ 00:07:45
URL: http://grrly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0