Cupcakes på längden och på tvären



När man ska baka sina första cupcakes är det väl lika bra att köra på för fullt första gången. Därför blir det tre sorter som ska bakas idag!

Självklart ur Leilas nya: A piece of cake. Vad tror ni om carrot ginger walnut cupcakes, lemon poppy seed cupcakes och självklart chocolate cupcakes?? Jag tror det blir toppen. Alla borde kunna hitta sin favorit. Blir bak för hela slanten när jag kommer hem från kaffekoppen med Emelie. Dock börjar jag tro hon har försvunnit.. hoho?

Återkommer om baket senare under dagen. Nu ligger Bosse här och kräver sin uppmärksamhet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej :)

I en kommentar jag fick av dig hörde jag att du skulle baka cupcakes :) Det skulle vara roligt om du skulle vilja skriva receptet till mig så jag kan lägga in det som ett inlägg i min blogg :)

Maila mig: [email protected]

2008-05-11 @ 14:53:44
URL: http://www.malinsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0