Boktips


Frukosten är i magen. Vad kan denna lördag ha att erbjuda? En hel del tror jag. Men först blir det en kopp kaffe med Emelie för att få det senaste... hihi.
Men mer då?

Har ju tänkt att jag ska baka till Martins och Bellas kalas. Vore ju skönt att ha det klart så kan jag plugga mer på vardagen. Gymmet känns som ett måste. Handla mat till veckan. Bella kanske kommer förbi. Jo, blir nog fullt upp ändå.

Fick mail från biblioteket om att min förbokade bok har kommit. Perfekt! Har böcker hemma att läsa men denna känns bättre. Är den nya med Berny Pålsson, Känn pulsen slå. Hennes första bok, Vinklippt ängel, var riktigt bra. Nu får vi se vad denna har att erbjuda. Återkommer med en recension. Det typiska är att biblioteket är stängt... varför?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0