Äta ur frysen


Någon sa att jag borde tömma frysen innan jag åker hem 3 månader i sommar. Ska man göra sånt också? Aldrig funderat på det. Skulle iofs vara bra att tömma ut det gamla och äta upp allt, kanske till och med frosta av?!! Nej, nu ska jag inte överdriva. Kylen får iallafall stå på. Så tömma frysen är nu mitt uppdrag. Kanske inte låter så jobbigt men min frys är JÄTTE STOR, inte bara det, den är JÄTTE FULL! Jag är en samlare. Tänk att vara utan mat? hemsk tanke.

Nu.. bara äta. Inte köpa hem. Nästa helg... fika hemma också så jag blir av med lite kakor. Och gärna en efterrätt med hallon och hjortron. Har massor!! Hmf... just det. Och alla lingon. Känns redan som min plan sprack. Lingonfrossa, någon?

Sen vill man ju inte ha en tom frys när man kommer upp själv till hösten. Hål i plånboken ju.

image56

Min flamingo när den fick på inomhus

Kommentarer
Postat av: Emelie

1, Jag tycker JÄTTE synd om dig för att du har stor frys........... NOT

2, jag är inte sen på att hjälpa till å tömma.. kakor, hjortron, lingon.. mmm :) Lite syltning kanske?

2008-05-07 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0