Arg som ett bi....


Vilken dag hittills. Surast i världen i morse, lätt en tia!

Som jag skrev igår så skulle jag gå hemifrån klockan 7.15 för att hinna till skolan och jag hatar att stressa på morgonen, måste ju äta frukost, dricka kaffe, läsa tidningen, sminka mig osv. Just därför ställde jag klockan på 5.30 för att kunna ta det lugnt, snooza osv. Men gissa när Kakan vaknade? 7.20 av att Martin frågade om jag inte skulle upp tidigt imorse??!! Gaah... klockan! Ska man behöva ställa dubbla klockor?

Tokstress i morse och arg som ett bi. Inte gör det saken bättre på tom mage och utan kaffe. På toppen ska man sitta och lyssna på redovisningar om pm 10, bly, elektromagnetiska fält m.m. Och inte vet hur man ska hålla redovisningen kort och bara få med det viktiga!

Det enda som kan rädda dagen nu är en stor bit smörgåstårta. Lunchade ju den tråkiga makaronpuddiingen idag... Suck.

Nu ska jag sätta mig och plugga på biblioteket. Tänker köra ett pass till 17.00 iaf... sedan måste jag nog gå till Emelie och fika. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0