80 % mätthet...



Kollade en snabbis på Anna Skipper idag. Jätte bra att hjälpa folk att gå ner i vikt men jag anser att man får ta en del hon säger med en nypa salt. Hon lör ju verkligen en extrem metod men så  blir det väl om man vill få stor effekt på bara 8 v. En bra sak hon sa idag var att man alltid bara ska äta sig 80 % mätt.

För mig är det den största omöjligheten som finns. Jag måste alltid barskrapa min tallrik och gärna äta en portion extra. Försöker iallafall att alltid bara äta en portion men då  blir det lätt att den portionen blir för stor ist.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kolla på tv i sängen.

Nu är det bara 3-4 dagar tills hjärtegull kommer hem. Bosse och jag är less på solokvist-livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0