Värre än värst


HEMMA!!!

Jag som var inställd på det värsta på jobbet... vad blev det då? värre såklart. Orkar inte prata om saken. Och hur ska jag överleva sommaren. Tips?

Irmogon ska vi ha personalmöte mellab 6-9... eller först måste vi packa upp varor, sedan möte. Utnyttjad eller vad?! Sedan jobbar jag 15.30-20.30 också. YEY! Slår vad om att tiden kommer bli så knapp så att endast cheferna hinner prata och sedan är det dags att öppna och vi får inte en syl i vädret. Ja, jag bygger upp det värsta igen.

Inte blir man på bra humör heller... Gaah! Dags att sluta skriva och återkomma senare när humöret är bättre och jag har något mer vettigt att skriva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0