Kräft-fest




Javisst.... det är tidigt. Men det är väl bättre att ha den nu när folk kan komma än senare i Augusti när inte så många kan? Därför kommer Peninha ha sin berömda kräftskiva på lördag. Roligt! Ska dock försöka hålla en lägre profil (host). Bara öl kanske?

Känner att jag börjar bli laddad nu. Nyss pratat med Peninha och det ser mycket lovande ut... ca 20 pers. Också kommer ju Bellis... VIP =) Tråkigt med regn men det finns ju garage! Jag är säker på att det blir toppen! Roligt med en blandning med folk.

Nu ska jag ta och tvätta av löken efter promenaden och göra mig i ordning för jobb.


Koka kräftor

Kommentarer
Postat av: bella

Hihi ska bli jätteskoj =)

2008-06-25 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0