Köpa hus, Martin?


Blev inte som jag hade tänkt mig ikväll... eller tiden rann iväg. Jag hann inte med att lägga ut bilderna på maten vi åt och jag hann inte baka. Det positiva är att jag är ledig imorgon och kommer hinna göra det då!

Däremot har jag och mamman pimplat vin och kollat på hus. Massa hus... älskar att kolla på hus.. Massa snack och uttryck...

- Åååh
- Men guuud
- Ge mig!
- Vilket kök!
- Pooooooooool
- Suck
- Ta bort

osv... 

Dock hittade jag denna pärla för en fin peng i Söderala utanför Söderhamn. Köpa Martin?

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/199476

Nu ska jag sova... God natt

Kommentarer
Postat av: Elli

Hej!

Jag har inte läst din blogg på ett par dagar men ojj vad fin den har blivit! Vad roligt =)

Kram

2008-06-14 @ 23:37:57
Postat av: Anonym

ser ju super ut det dær, kanske kan åka och titta på det nær jag kommer hem?!? hørs mer i kvæll. Miss you Love



Puss puss

2008-06-15 @ 13:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0