Kokbokstips...


Hemkommen från staden igen. Blev ett glapp på 1 timme mellan lunchen och kaffet med Mallan. Vad skulle du göra på stan i Söderhamn om du fick en timme över? Ring mig nästa gång! Mitt bästa tips är att gå in på Bokia och kolla i kokböcker. Hittade denna favorit: Tillfällen att njuta en liten smula. Kostar ca 180 kr på internet, den tror jag starkt på om man vill ha en riktigt fin bakbok. Håkan Larsson har även släppt en ny mat och vin kokbok. Såg riktigt bra ut, hittade tyvärr ingen bild på internet.

Finns även en föregångare till denna kokbok: Njut en liten smula heter den. Böckerna är skrivna Therese Wikström som blev utsedd till årets konditor 2004. Denna bok kan man beställa för endast 139 kr. Fynd!

Alltså... två riktigt bra bakböcker. Jag önskar mig båda!


[Tillfällen+att+njuta+en+smula.jpg]9153426304.jpg

Kommentarer
Postat av: Ida

svar: okej :/ min ekonomi är historia så jag ska nog inte heller gå ;D

2008-06-24 @ 17:40:22
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0