Kaos vid frukostbordet


Okej... ett utbrott. Världens längsta inlägg som försvann. Massa skumma knappar på pappas dator som man kommer åt hela tiden och klick... allt borta.


Den fridfulla frukosten idag med kaffe, hårdning med ägg, hårding med böckling och Dn blev allt annat än lugn. Lill-Olle (nya kattungen) var på allra bästa bushumör. Dn var första offret som han glatt tuggade i sig och strimlade mellan sina sylvassa klor. Tackar. Offer nr 2 fick havrepuffskartongen bli. Den skulle han in i till varje pris... tugga och klösa på. Trodde han ville käka en puff till frulle men så var det visst inte. Den ville han bara ha på golvet och busa med. Roligt typ 30 sek tills den gick i 26264 bitar och Melonen fick glatt käka upp den.


Idag mår jag mycket bättre i förkylningen. Idag är jag bara förkyld och det kan man leva med. Ringde till jobbet och meddelade det i morse. Ca 30 min senare ringer dom och frågar om jag kan tänka mig att börja tidigare... Jag har jobbet 3 dagar den här veckan med idag. Alla dessa dagar har de ringt och frågat om jag kan komma tidigare. Ont om personal? Jag är redan utbränd.


God morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0