Jag mår anus...



Sommar och ledighet (iallafall för vissa). Själv har man skaffat sig jordens förkylning plus diverse tillbehör såsom huvudvärk, käkvärk, ont i öronen, ögonen rinner och näsan är både toktäppt och samtidigt så rinner Nigarafallen ur den. Nej vadå en bittermännniska??!!

Det positiva är att man får vara hemma från jobbet. Ändå får man jordens sämsta samvete innan man ringer och sjukanmäler sig.. varför är det så? Sköt upp den in i det sista idag för jag trodde jag skulle vara tillräckligt pigg för att jobba. Duschade och fixade... vem försökte jag lura?

Nu ska jag sitta och mögla hela dagen. Tur att man har sällskap. Pappa är också sjuk... fast inte alls lika mycket såklart! Bror är hemma plus alla djur. Har redan hunnit läsa Kurren och alla tidningar i DN noggrant.
 
Mer kaffe nu eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0