Idag är en bättre dag...


Yey.. Kakan är glad igen. Känns mycket bättre idag, inte hundra (det är jobbet), men rätt bra.

Jobbat och haft möte 6.00-9.00, ger mig inte så mycket när jag vet att all kaos bygger på att det inte finns någon personal. Då finns det inte mycket att göra.. Fick iallafall juice, kaffe och mackor med gravad lax. Då är jag glad!

Ska jobba igen 15.30 fast självklart kom frågan när jag tidigast kunde komma in. Oväntat? Nej. Så jag rullar nog in med cykeln vid två skulle jag tro. 13.15 ska jag luncha med Sofie och Emelie, årets skräll, jag vet! Måste hinna till banken också för att lösa ut nya kodbrickor till internetbanken.

Men steg ett nu är att koka mig en kopp kaffe, eller två, läsa Dn och sedan färga håret på bror. Tror det kommer bli fullt upp idag. Också måste jag ju fylla min blogg-kvot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0