I sommar ska vi lyssna på radio



Idag så släppte man vilka som ska sommarprata på P1 i sommar. Perfekt sommar anser jag. Solstol, radio och en kopp kaffe. Förhoppningsvis sol och någon intressant sommarpratares röst i örat.

Hittade några pratare som jag vill höra... fast egentligen ska man väl lyssna på dom man inte alls vet vilka det är så kanske man blir riktigt överraskad. Sedan så vet jag inte ens vilka hälften av dom är om jag ska vara ärlig.

Här är några tips:

Juni
21 Fredrik Lindström
28 Lars Winnerbäck

Juli
5 Jonas Wahlström
10 Isabella Lövin
12 Tina Nordström
16 Yrsa Walldén
20 Robyn Carlsson
24 Måns Zelmerlöw
27 Jens Lapiidus

Augusti
?


Kommentarer
Postat av: Malin

känner till ett par av do ;P

2008-06-12 @ 14:31:38
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0