Hipp, hipp, hurra!


Mina vänner + Martin har en förmåga att fylla år samtidigt. I stort sätt alla mina vänner fyller år inom loppen av en månad. Blir sjutk mycket paket att köpa och väldigt mycket tårta och fikabröd som måste ätas. Vilka i-landsproblem jag har!

Idag är det Mallan's och Sara's dag, hipp, hipp, hurra! 22 och 23 år. Kalas blir det på fredaag och lördag. Och Martin kommer hem idag, stackarn var i Norge när han fyllde år. Så ikväll till fotbollen blir det paketöppning också ska jag köpa med mig gott pålägg och smörgåsar så vi kan fika.

Eftersom ingen av er är någon riktig jag-älskar-grädde-typ så får ni en smörgåstårta av mig här på bloggen.

Smaklig måltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0