Hej och hejdå....


Helgen närmare sig sitt slut, så även Kakans kropp. Kroppen har fått varit med om en del denna helg.

Hinner inte skriva spec. mycket för Martin, Bosse och Emelie åker hem till Söderhamn idag och så också datorn. Buhu. Blir inget bloggande förr ens tidigaste onsdag kväll. Hur ska jag klara mig från att skriva och läsa andra bloggar?

Helgen då? Kanske hur bra som helst. Brännbollen var  sjukt rolig. Massa picknick, alkohol, strålande sol (mest), folk och bus. Grillade på kvällen hos Emilia, sedan drog vi på fest hos Bullen på Ålidhem. Ölspel, snapsvisor, DANS och tok. Drog till Fysikgränd vid tolv kanske... inget för oss. Ner på stan och käka på Max ist.

Igår käkade vi bara frukost hemma. Sedan låg vi i bio-parken på en filt och solade, drack kaffe, läste och spanade på folk. Sedan kurrade magen... gick till båten och tog en sallad och en öl. Myspys. Hem... sola på balkongen och dricka alkoläsk. Fixa alla cupcakes till kvällen. Grattade Bellis och Martin. Sedan dags att dra upp till Bullen igen på Ålidhem, samma tok som i fredags upprepades. Sjukt med folk! Drog senare iväg på en annan fest på Ålidhem hos Perra och Anna. Folk.. oh ja. Fast vi hade mest ett kökshäng. Hemma vid ett inatt.

Så en ganska så intensiv helg. Men kanske världsbäst. Kommer man kunna suga på länge.

Nu har jag och Martin packat alla våra saker... ska bara åka hem med en liten väska på onsdag. Kommer bli jätte tomt dom här dagarna. Blir väl mest plugg, läsa boken och se tv.

Men vi hörs på onsdag. Ha det!!

image156image155

Återkommer senare med fler bilder när det finns mer med tid....


Kommentarer
Postat av: Stoffe

årets fest helg i umeå it whas! helt sjukt kul

2008-06-01 @ 12:27:30
URL: http://www.stoffevikstrom.blogg.se
Postat av: Malin

Ååhh, vilka söta turturduvor!!
Snart ses vi, jag längtar!
P.S Glöm inte min bikini!!

2008-06-01 @ 16:29:50
Postat av: bodja

jag hade aldrig varit på yran förr. det var typ ball

2008-06-01 @ 17:29:39
URL: http://www.210grader.blogspot.com/
Postat av: LEjon

Martin är en coolboy

2008-06-01 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0