Håll i hatten...


God förmiddag...

Lördag och jag är ledig... och ledig imorgon. Underbart skönt. Ska bara ta det lugnt och vara hemma. Sovit som en bäver och drömt 1000 drömmar fast positivt.

Druckit kaffe och gjort frågesporten i Kurren, det måste ske varje lördag. Mamma mot pappa. Eller om Martin är hemma är han också med. Idag blev det 31-13 till pappa, utklassning. Har även hunnit färgat Tomas tuppkamm knallröd. Tror det blev bra. Också kan jag ha mina Nike skor igen som jag fick av hjärtat. Klumpen på tån har lagt sig tror jag, weii.

Ska snart dra till Bollnäs för att klämma en smörgåstårta. Favorit. Morfar fyller i veckan. Också blir det självklart en tripp på Mobackes för att spana planter och blommor.

Ikväll ska jag baka ur Leila igen. Blir det inte bra idag kommer hon få ett argt inlägg på sin blogg om hur hon har slarvskrivit alla recept. Morr. Fick nämligen en burk lemoncurd av Emelie, tack. Denna ska det bli en paj av. Återkommer med resultat.

Nu ska vi dra. Tomas kör. Håll i hatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0