God förmiddag...


Frukosten är i mage. 2 ägg, en hårdning med pastej och två muggar med kaffe. Har upptäckt att det har slutat att stå saker i tidningen... letar och letar men det finns ju inget att läsa... Har alla sommarlov?

Sovmorgonen behövdes. Sovit som tusan, super skönt. Dagen ser ut som följande:

- Långpromenad med Melonen
- Fixa lunch till mig och bror + matlåda till jobbet
- Surfa runt på internet och poppa radio
- Jobba 14.00-21.00
- Kolla fotbollen och kanske dra en öl till den



Efterrätterna från brunchen på Rex, ruskigt gott!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen!! Du har så fin blogg!! Jag förstår inte riktigt hur man gör för att få det så fint, du får förklara för mig tycker jag =) Följer din blogg jag med faktiskt, men jag blir alltid så hungrig när jag läser, undrar varför? ;-) Hoppas allt är bra med dig, kram / Madde

2008-06-25 @ 12:58:07
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0