Ett glas vin...


Yes... det är man värd. Blev ett glas vitt, dock varmt. Men jag är glad ändå. Jag är ledig i två dagar och ska ha sjutk roligt! Träffa vänner, äta massa god mat och bli fylletant. Hihi.

Nytt försäljningsrekord på jobbet idag. Pust, tur att Kakan började sent. Sjukt synd om en tant. Handlade bara sill, köttbullar och kex... när hon kommer till kassan för att betala så har hon en gammal 500-lapp. Dom gick ju ut för jätte länge sedan, självklart visste hon inte om detta och blev jätte förvånad och hade absolut inget kontokort. Kändes som en sån person som skulle fira ensam. Tillslut kunde hon skramla ihop pengar till både köttbullarna och sillen. Weii. Dagens lycka!

Kom även in en tjej som är ett par år yngre än mig så var så sjukt påtänd att hon knappt kunde gå, vart är världen på väg?

Nu ska jag fortsätta sippra på mitt vin...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0