En perfekt söndag...


God morgon.

Sov jätte länge idag... nästan till elva. Måste vara för att jag är så sjukt utbränd. Hmf. Skönt iallafall...

Nu har frukosten anlänt i magen och tidningen delvis läst. Men det bästa av allt är att nu är resan till Sardinien helt betald och vi drar den 6 Augusti. Min och Martins första semester tillsammans, känns som att det är dags efter 3½ år... nu jävlar!

Dagens planer:

- Fika med Elin och Mariba kl 13.00 på Tewes
- Baka citronpaj ur Leilas
- Lägga upp kort på datorn
- Komphandla inför middagen (indisk kyckling)
- Ta en bad (hoppas jag att jag hinner)

En helt perfekt söndag tycker jag!

Nu kom kameran hem... ska ladda upp lite kort på datorn så återkommer jag snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0