Dags att ta tag i dagen


Kaffet i muggen är slut för länge sedan, tassarna utan strumpor är iskalla, ute regnar det och är 12 grader bara. Iofs passar det mig perfekt idag för jag orkar inte göra någonting. Har tvättat och hängt en maskin med tvätt. Det får bli mitt projekt idag förutom att jobba kl 14.00. Innan dess vill jag bara vara en dator-korv. Jag har sommarlov och det känns så sjukt skönt att kunna sitta vid datorn utan att känna att man skulle ha pluggat. Weeii.

Tror dock att man måste ta och klä på sig något annat än mysiga byxan, borsta håret och tanden samt lägga en kaka på ansiktet. Efter det får man bara vara igen och ta en till kopp kaffe och bygga upp ångesten inför jobbet.



Har varit hemma nu i 8 dagar utan att ha fikat på Tewes... måste vara rekord. Fika, någon? Söndag kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0