Bil-bingo... !!


Nu till det positiva på en gång... Jag har testat något helt nytt för mig, bilbingo. Funnits hur länge som helst men jag har aldrig varit iväg. Men ikväll satt man där.

Malin, Elin, Mariba och jag drog ut till Mohed till sju. Fick med mig en massa brickor och en bingopenna i lila!! Började spelas och tutas. Fika och burgare. Jag råkade självklart fälla x antal kommentarer med iq fiskpinne varning så vi fick oss några ordentliga flabb. Ingen vann såklart... surade över att vi spelat i tre timmar utan att vinna. Var då på sista bingon när jag plötsligt har tre rader. Weeiii. Tuta... vifta... flabba... Hoho. Grymt roligt. Fick med mig 500 kr hem. Super!

Nu ska jag ta och sova. Börjar jobba 7.00 imorgon sedan ser dagen ut att ha mycket att erbjuda. Toppen!

Kommentarer
Postat av: bella

haha kul att du kom hem med pengar men är inte bingo lite kärringvarning :P

2008-06-27 @ 15:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0