Bättre sent än aldrig...


Har varit helt sjukt kallt inatt. Inte nog med att Martin och jag ska dela på världens minsta säng (jo, den är minst när man  är van vid en dubbelsäng), jag och Martin delar täckte också! Panik. Och i natt kan det inte ha varit mer än 10 grader på rummet och även den starkaste och nordligaste vinden låg på rakt in genom fönstret. Brrrr. På detta fick Martin för sig att vi skulle gå upp i ottan. Väcktes... trodde klockan säkert var 10 iaf men icke. Sju fick jag veta senare... man tackar.

Försöker styra upp med kort. Har ju sjukt med kort från brännbollen och midsommar. MEN SLADDEN!!!!! Denna eviga sladd som ska saknas jämt. Men nu har jag iaf fått över fredagens kort från brännbollen på pappas dator och från midsommar får ni hålla till godo en stund med Emelies kort. Med lite tur har jag sladd nästa söndag om Martin åker upp till Umeå.



Varför gör Martin hönan när han ska blåsa på grillen?!

Kommentarer
Postat av: malin

Martin gör hönan, för att han är tokskitig om händerna å vill inte smutsa ner sin fina väst.. duktig pojke!!:D

2008-06-24 @ 17:59:38
URL: http://strandlund.blogg.se/
Postat av: Emelie

För han är så JÄVLA skitig om händerna.... snusk ;)



Man får låna min sladd kakan!!

2008-06-24 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0