Bål-tips efterlyses?

 
Lill-Olle är fortfarande borta... hoho? Varit ute och skramlat med hans leksaker men ingen respons. Han som aldrig går utanför tomtgränserna. Orolig klump i magen.

Ingen lunch-hungrig... Sjuk? Kände ändå att jag måste äta, jobbar 13.00-18.00 och utan man blir man sur och magen knorrar. Blev en hårning med mackrill och en mugg blåbärssoppa.

Mallan har problem med bål till på lördag. Någon som har ett bra recept? Svårt att hitta något på internet också. Jag tror att jordgubbar, fläder, lime, sockerdricka och sprit blir gott. Mixa en påse jordgubbar och blanda i resten.... Vad tror du Malin? Kanske riva i lime-skal och pressa i en massa lime.

Dags att byta om och dra sig mot jobbet..... ångest.




Någon som sett Lill-Olle?

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för båltipsen! Jag har styrt upp en låda lime och en låda carambole. Å så har jag några flaskor med vitsprit, så det får utgöra basken, men vad ska man mer ha i??? Vi får filura på lunchen imorn..!!

2008-06-16 @ 14:53:27
URL: http://strandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0