Är magen mätt är Kakan glad


Hej och hå... så kom man nyss hem.

Känner man migi så vet man att jag MÅSTE äta. Jag har en skalmanklocka som INTE missar ett mål mat. Jag måste äta frukost, lunch och idag och h då gärna mellis där emellan. Missar jag tex middagen så överlever jag förmodligen inte... Humöret sviktar, buken kurrar, blodsockret finns inte....

Så blev det idag och då fungerar jag inte.

Mötte upp Emelie vid 12... tog en festis på Tewes. Japp, premiär. Fick bara bli det i väntan på Sofie. 13.15 mötte vi upp Sofie för lunch på CFL, kom dock sent. Tyckte maten var riktigt dålig... men...

Sedan jobb... och jobb. Middag...? Nej. Fika? Nej. Kurr? Ja. Peninha och Emelie på Olles och har planering inför kräftan... blir dit tjatad trots min hunger och humör. Fick dock en drink. Tack snällaste. Blev där en timme. Hemma nu och har fått i mig en bit fläskpannkaka och jordgubbssylt. Weei. Kakan glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0