Allt för att komma i rätt stämning...


Första dagarna när man precis har kommit hem är alltid fullspäckade med saker. Men för mig känns det bara positivt. Handlar ju mest om att se alla och umgås en massa!

Nu har jag duschat bort allt slubb från resan och smörjt in hela kroppen med body shops bodybutter med mandarin, mums!

Imorgon är dagen full med aktiviteter och saker som ska bli gjorda:
- Frukost med Dn (weii.. dn-sommar = lååång frukost)
- Iväg och handla med pappa
- Handla fika åt bror på något kondis.. en bakelse var beställa
- Ut till Östlins och handla pepparlax, tomatsill, matjesill m.m. för att komma i rätta sommarstämningen
- Ica-Alen för att handla billiga jordgubbar
- Systemet för ett grillvin. Pappa har hittat ett favvo-vin som man måste beställa. Vad gör man då? Jo tar en hel kartong med 8 flaskor så man slipper vara törstig i sommar
- E-center för handling till grillning och räkmackor för att fira sommaren
- Ut till Söderala för att kolla om det finns någon färsk sparris kvar (hoppas!)
- Detta är innan lunch... på lunchen ska jag och mamma ha picknick i parken
- Hem och slappa i solen
- Räksmörgås och fira sommaren
- Möta upp vännerna för att ta en öl
- Glass?

Men nu ska jag ta och måla nageln och ringa Elin...

image161

Hemma idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0