Vilken är olyckan nummer tre?!


Gud vilken dag. Började helt kaotiskt (som vanligt på jobbet då, fast mer)... men sedan så ordnade det till sig. Inväntar just nu bara olycka nummer tre, eller den kanske sker på jobbet? Och jag är ju hemma. Hum, hum.

Olycka 1: på jobbet börjar vi kl 6 på morgonen av en anledning. Vi ska utan kunder slippa trängas och bråka med dom, packa upp våra varor i fred. Frukt, mejeri, kött osv ska packas upp också för att kunderna ska ha det bästa på morgonen. Så när vi öppnar lagret på morgonen så ekar det där inne. Hoho??! Varorna? Inget svar. Ringer varorna. Varorna är sura för vi inte hade någon eltruck åt dom. Jahaja... klockan 12 kommer dom. Yeees, nöjda kunder!

Olycka 2: kommer in på lagret. Fan vad blött det är, typ jordens översvämning. Måste vara städmaskinen som läker... börjar mobba på golvet. Nää, det kan inte stämma. För mycket vatten... vad är det då? TOALETTEN!! Yeees. Mums....


Men sedan blev det bra för jag fick gå hem. Mamman, Annett och jag tog bilen till Bollnäs för att gå på Mobackes. Det är ett projekt kan jag lova. Som tur var så blev man bjuden på deras jätte lunch buffé med vegetarisk mat. Super gott! Ge mig fikan där!För att vara en lunch så får restaurangen 5/5 av mig. Buffén har dom även på helgerna. Fikat har jag inte testat än men bara att se det så får det mig att dreggla. Måste ha sjukt bra bagare. Varför finns det inget sånt i Söderhamn?! Sedan var det blommor för hela slanten. Jag fick välja en blomma. En rosa ros... super fin. Måste nog skaffa mig en trädgård. Jo...



Såhär vacker är rosenbusken som jag valde... Queen Eliszbeth heter den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0