Vad göra?


Och så var dagen igång.... Efter all sovning igår så bestämde Martin och jag oss för att idag ska vi upp i tid. Martin tog det dock lite väl seriöst och vaknade 04.20 och kunde inte somna om. Låg och läste till 7.30 då även en sovande kaka får ta och vakna upp.

Har dock hunnit med idag att ta en lång frukost. Tagit en rejäl promenad med Melonen och stavarna samt duschat och gjort sig i ordning. Skulle äta lunch på Coop med komposten med han var ledig och sjuk. typiskt. Iofs kanske jag och Martin drar dit ändå och försöker äta lunchen vi aldrig fick igår.

Resten av veckan då?



- Jobba kväll tis, lör och sön, morgon på onsdag
- Fixa ihop en tre-rätters middag tills på fredag då mamman har semester
- Middag i Växbo på torsdag
- Hoppas på fint väder så man kanske kan bada och sola ?!!
- Ev mormor och morfar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallå!!! när ska du hinna med mig i alla planering ;)

2008-07-01 @ 18:08:46
Postat av: Malin

Vem ska du till Växbo med??

Jag vill med!

2008-07-01 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0