Tips på en bra lunchrestaurang...


Här kommer den... är så sjukt utbränd. Inte roligt att gå upp 04.45 och sedan jobba 6-16.00 i total stress. Värker i benen för jag har sprungit så mycket. Tack för motionen iaf. Och tack för att man är ledig nu, får kämpa just nu för arr hålla ögonen öppna. Tur att man kan surfa med datorn på magen i soffan. Lök, javisst.

På lördag ser det ut att bli auktion igen, denna gång i Segersta. Mycket laddad nu med, och den här gången måste det väl bli bra väder?! Inte roligt att sitta i en vattenpöl och när man ska på toa är man så blöt att byxorna inte åker av.

Lite mer om Stockholm... När man är där och är i smeten och vill köpa någon god lunch tycker jag det är väldigt svårt att hitta något bra. Mest tråkiga sallader och slemmiga kebaber. Därför rekommenderar jag varmt att gå till Hurry Curry som ligger på Hötorget, på hörnet nästan där Indiska ligger och mitt emot bion. För det första är det en super mysig lokal med den rätta indiska stämningen. Massa färger och riktigt kitchigt, att maten dessutom är väldigt bra gör ju inte saken sämre. Jag åt en blandad tallrik med både kyckling, fisk, böndipp, ris, sallad och yoghurt för 89 kr. Bra pris!!

(mongo.... bara för att  jag skrivit detta får jag inte upp några bilder i bloggen, återkommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0