Uääk på det mesta idag...


Men gud... när ska det sluta gå dåligt idag?! Jobbet känns det som att jag inte ens behöver nämna hur det gick idag. Men när jag snabbkollade till mobilen fanns ett telefonsvarsmedelande vilket inte är varje dag. Förstod att något var tok, och självklart. Har bett Elinor att kika till lägenheten så att inget skulle ligga och ruttna där inne eller någon post komma på vift. Självklart låg det något där. Bytt hyresvärd och någon helt annan skulle visst ha hyrespengarna för Juli. Tack för att det kommunikationen gick fram. Hur dum får man bli??!! Kan ju inte bara lägga en lapp i brevlådan. Hallå... det är sommar. Folk är kanske inte hemma. Hade de bara skickat ett vanligt brev, ringt... vad som helst så hade jag sluppit det här krånglet. Och när ska jag ringa? Jobbar hela dagen imorgon (har inga pengar på mobilen) och sedan är jag i Sthlm i två dagar. ARGH!

Hela dagen har varit så otriligt neggig... men mitt i allt kom en väldigt positiv nyhet. Martin har fått ett nytt jobb. Är så himla glad för hans skull. Mycket bättre jobb med mer ansvar, kortare resor och bättre betalt. Jo, man fick skryta på lite. Grattis, grattis, grattis. Det negativa är att han kommer vara borta mer. Elinor... du och jag på veckorna?


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: haha, okej!



nice header ;)

2008-07-15 @ 22:00:46
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: bella

Du får gratta mannen från mig! Nu har du haft otur så det räcker för ett tag, du får se det från den sidan :)

2008-07-16 @ 06:32:17
Postat av: Karin

hehe tack så mycket;)

det gick dåligt för mig i tre veckor och jag tänkte skjuta mig själv men sen började det gå bra.. man kommer in i svackor.. och man tar sig ur svackorna.. that's life

2008-07-16 @ 12:10:20
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0