Trivsel med fika och surr...


Humörsvängningar av rang idag. Inte att leka med när man är hungrig och man är supertrött. Ge mig sömn, det är det enda sättet. Kunde inte leva på eftermiddagen. Men nu så... fick några strö femmor med sömn. Någon skulle ju prata och peta på en hela tiden!!

Varje gång det är trivsel vill jag inte gå. Men när man väl är där är det ju roligt. Sitta ner på filt. Fika och surra. Kolla på små-talangerna. Plus att det alltid är strålande sol. Yey.
 
Nu ska jag stutsa i säng. Längtar till mig bok, riktigt bra. Läs Flyga drake.

God natt.




Berget för två veckor sedan. Lycklig med mitt kaffe.



Berget för ett år sedan. Lycklig med mitt vin.

Kommentarer
Postat av: Karin

ååå va kul:D känner igen folk, känner igen folk, , hälsa!:D

2008-07-24 @ 22:48:24
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0