Sommar ut i fingertopparna...


Yey... fint väder idag igen. Jag tror starkt på den semester... tycker alltid att det är mer stabilt väder då med SOL! Perfekt att man jobbar kväll ikväll så man hinner slappa loss i solen med nya boken. Ställde klockan på åtta i morse för att få ut så mycket som möjligt att dagen. Har hunnit med detta:

- Gjort GI frukost till mig och mamman = omelett med kalkon, ost och färsk basilika och laxröra till det. Självklart två muggar kaffe också
- Suttit ute och ätit frukost och läst hela Dn
- Gått till Färssjön och badat Melonen
- Åkt och tankat bilen, vi drar ju imorgon direkt efter jobbet

Så nu är det bara att dra fram solstolen och slappa järnet. Mallan och jag ska dra en lunch 12.30. Kanske ta med filten och sitta i parken? Också måste jag på banken. Inte helt nöjd med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0