SATC-filmen


Behöver jag säga att jobbet var en pina idag igen?

Tar det poaitiva istället. Bio igår, dags för SATC-filmen... Mallan, Elin och jag laddad upp först med en glass. Min första kulglass för iår. Skandal. Vid 19.30 mötte vi upp mamma utanför bion. Jätte mycket folk... med Söderhamnsmått då förstås. Filmen blev en halvtimme sen. Men sedan brakade den igång och bjöd på 2h och 25 min skratt, glädjetårar och snyft. Filmen var ju verkligen hur bra som helst! Till och med bättre än vad jag hade förväntat mig och då var förväntningarna skyhöga. Filmen får lätt 5 av 5 av mig!

Annars idag? Tänker mest ta det lugnt. Slappa ute i trädgården. Dricka kaffe och lyssna på sommarprataren på p1. Ta en glass och läsa tidningen. Ikväll går vi nog upp på berget en sväg och trivs.



Vem är sötast?

Kommentarer
Postat av: bella

men åh jag måste också ta o se filmen!

2008-07-10 @ 15:32:06
Postat av: bella

men åh jag måste också ta o se filmen!

2008-07-10 @ 15:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0