Mini-semester med mamman...


God kväll....

Kom hem från jobbet för ca 1 timme sedan. Helt utsvulten... fick i mig lite lax och vitkålssallad. Försöker komma in i en GI period igen... behövs kan jag lova. Har även hunnit med att göra lite nytta. Räkningarna är betalade, mailat om min omtenta och skrivit ut biljetterna och all information om Sardinien. Wiieeho... Nu är det inte många dagar kvar. Känner mig riktigt nervös. Tänk om det inte är nå bra? Allt kommer att krångla? Man blir sjuk? Planet krachar? Mina nerver är inte att leka med.

På onsdag kommer jag och mamman att dra på en mini-semester. Vi blir borta från onsdag eftermiddag (jobbar 6-12.00) till fredag kväll. Vi ska nämligen ta bilen till Dalarna och åka Siljan runt. Bara mysa och bo på hotell, får se vad vi hittar efter vägen, äta gott och umgås. Ska bli super roligt att komma iväg en sväng med mamman och lufta oss!!

Nu ska jag ta en dusch och sedan hoppa ner i sängen och bokmala mig.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0