Många små saker på gång...


Nu känns det som att det är mycket på G, fast positivt. Många småsaker som är roliga... inga måsten utan man tar det som det kommer. Just druckit för mycket kaffe och filat på en matlista över veckan. Martin, vad sägs om att grilla på onsdag? Eller tror du att du kommer hem för sent?


- Jobba sön-mån, ons-fre
- Plocka vinbär (röda och svarta och frysa in)
- På tisdag är jag ledig och då ska det bakas på längden och tvären. Mjuk kaka, cup cakes och matbröd
- Klippa och färga håret på tisdag = lycka
- Onsdag kommer Martin hem, hoppas på grillning
- Klämma in att träffa Mallan och Elin
- Ledig helg, hoppas på en auktion igen
- Kanske fest?


Nu ska hunden ut och morgonbjörna och bada.

God morgon.

Kommentarer
Postat av: Malin

Karin, jag vill inte gå å jobba idag, jag VET att det kommer bli en helvetesdag!!

Hoppas verkligen vi hinner ses innan jag åker!

Puss

2008-07-20 @ 10:52:32
URL: http://strandlund.blogg.se/
Postat av: michelle

Vem är du?

2008-07-20 @ 11:42:51
Postat av: rebecka

åh tack så mkt :)

2008-07-20 @ 16:45:09
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0