Less på den sjukt dåliga sevice som finns i denna stad.....


Precis hemkommen från staden, har lunchat med Mallan på Furan. Ganska så skapligt jätte less på det stället. För det första går det inte att fika där för dom har bara färdigköpta saker direkt massproducerat i någon industri med två ton kamikalier och tillsatser, mättade fetter och annan skit. För det andra så serverar dom inte tacos på sommaren.. huh?!! för det tredje, när man vill ha en sallad där så är det alltid något som är slut... eller rättare sagt gärna flera saker. Och handlar dom något nytt när det är slut??! Icke, det är ju för fan bara en rulltrappa ner till Hemköp. Idag när Mallan och jag åt där var detta slut:
- Fetaosten
- Annanasen
- Smör

Kanske inte jordens undergång. Men hon som serverade meddelade att det tog slur redan igår. Varför kan dom inte handla mer???!! Kan ju knappast påstå att dom har många kunder. Var max 5 pers där när vi kom, 12.30. Sjukt less på deras service. Då ställer ni er frågan varför jag käkar där?

Nästa problem.. det finns ju ingenstans att luncha i den här staden om man inte vill käka en kebab eller en pizza. Gaaah... jag orkar inte vara kvar här!!!


Kommentarer
Postat av: Lejon

Men sluta klaga, du är inte så jäkla rolig själv !

Kan du skjutsa mig ikväll förresten ?

2008-07-29 @ 17:35:37
URL: http://ryggbiff.blogg.se/
Postat av: Emelie

Släpp ut det bara... låte det komma ;) Snart blir det Umeå igen :D

2008-07-29 @ 20:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0