Kaffe nr 2?


Är det efter en stor mugg kaffe man ska känna sig nöjd på kaffe på ett tag? Men jag har något slags beroende av att kaffe ska komma i två koppar tillsammans. Är ju påtåren som gör det hela... eller? Men nu snodde mamma den sista koppen och brygga mer känns lite väl överdrivet. Hm... problem.

Har precis sprungit runt i trädgården och fotat runt... just nu finns det ju 74289357 saker som måste med på bild så jag kan sitta i Umeå i vinter och drömma mig bort. Tyvärr dog kameran och får nu vila till kvällen.

Har en släng av minnesförlust (måste vara stressen på jobbet), minns inte alls vilka kort jag har lagt upp, och orkar för den delen inte kolla efter heller. Så här kommer korten från i fredags då vi hade nu-är-det-semester-fest!



Detta är glassen som jag gjorde med min glassmaskin... glass med smak av mjölkchoklad och kaffe. Serveras med hackade hasselnötter. Var den god? Mm... mycket. Och glassmaskinen fungerade utmärkt. Glassen blev riktigt fluffig. Man märker verkligen att det är hemmagjord glass för så fort den kom fram så smälte den. Vad tillsätter de i köpglass egentligen?!

Kommentarer
Postat av: bella

men shit va allt såg gott ut!

2008-07-10 @ 15:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0