Jag har svart bälte i att skjuta upp saker och ting...


Morgon. Smörgås, kaffe och tidning blev avklarade ute, jätte härligt väder med sol och värme. Idag är dagen då jag ska ta tag i saker och ting, jag är expert på att skjuta upp saker, förtränga och glömma bort saker som jag tycker är jobbigt och tråkigt. Fast längst bak i huvudet vet man ju om alla saker och dom ligger där och stör. Därför ska jag idag skriva en lista (jo, det är så många saker) och senare bocka av allt som blir gjort allt efter som. Bra va? Känner mig mycket nöjd. Jag ska börja lite lätt med att kolla upp och fixa detta idag:

- Klösträd till Bosse ska inhandlas
- Köpa nödvändiga saker på apoteket inför resan
- Låna bok på biblioteket om Sardinien
- Kolla upp hur vi får våra biljetter till resan
- Boka klipptid

Nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0