Hoho... jag lever!!


Yes. Sant. Dålig på att skriva? jovisst. Men det händer ju så mycket annat på sommaren. Iofs inget spec mer än jobb och lite häng men tiden försvinner.

Sitter nu på bron och skriver i solen. Jobbat 6.00-11.00 på lediga dagen men det är ju en bra tid att sluta så man kan göra något.

Så vad har hänt den senaste tiden?
I fredags åkte jag och Martin till Högbacka för att ligga på stranden och sola, lösa korsord, fika, bada och bara slappa järnet. Sedan när vi kom hem för fyra var det dags för bubbel. Mamma gick på semester och det skulle firas. Bleb drink av 2 liter jordgubbar. Massa god mat och vin. Satt ute i solen... grillade. Åt hemma gjord glass. Spelade kubb och kort. Kvällen avslutades med rostade mackor-maraton i köket samt dans. Alltså mycket lyckad!!

Sedan har det mest varit jobb för hela slanten förutom att vi var och såg Nicke och Larsson i lördagskväll när de spelade.

Men nu ska jag ta och packa ihop mig och lova att jag blir bättre på att skriva. Jag, bror och mamman ska åka ut till Chokladboden nu och fika. Ikväll ska jag lägga upp kort från veckan som gått. 

Nöjd Kaka och äter på Växbo

Kommentarer
Postat av: Madde

Fiiint armband Karin! Var har du köpt det? Kram!

2008-07-08 @ 17:16:50
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag började oroa mig för dig när du aldrig skrev. Ska vi satsa på en trivselkväll på torsdag?? När ska du å jag ses, så jag kan få ventilera??

Puss

2008-07-08 @ 19:38:36
URL: http://strandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0